Nüüd on müügile saabunud UUS Golden Stevia suhkruasendaja Inuliiniga 1:10

Golden Stevia suhkruasendaja Inuliiniga 1:10 – tervislik, vähe süsivesikuid ja kiudaineterikas!

Mis tähendab asendab suhkrut 1:10?

Asendab suhkrut 1:10. Ehk sa kasutad seda võrreldes suhkruga 10 x vähem.

Näiteks: Kui koogi retseptis on 100 g suhkrut, siis sina lisad 10 g Golden Stevia suhkruasendajat 1:10 (inuliiniga)

Mis on Magususe võrdlus suhkur vs Golden Stevia suhkruasendaja Inuliiniga 1:10?

0,5 kg pakk Golden Stevia Inuliiniga = 5 kg suhkrut;
1 kg Golden Stevia = 10 kg suhkrut;
1g Golden Stevia (1/2tl) 2 kcal (0,07g süsivesikuid) = 10g suhkrut (2,5 tl) 40,1 kcal (10 süsivesikut).

Sa hoiad kokku 38 kcal ja 9,91 g süsivesikuid, kui kasutad suhkru asemel Golden Stevia
magusainet.

Mida tähendab 1 g serveerimise kogus?

Serveerimise kogus 1 g, see tähendab et lisad 1 portsjoni magustoidu kohta ½ tl Golden Stevia magusainet inuliiniga.

Golden Stevia suhkruasendaja on nagu maitseaine, mitte täiteaine.


Kuidas Golden Stevia suhkruasendajat kasutada?

Kasutamine: kasuta igal pool suhkru asemel toidu valmistamisel ja maitsestamisel.

Retseptis 100 g suhkrut asenda 10 g Golden Stevia magusainega.
Golden Stevia suhkruasendajaga tehtud retseptid leiad kodulehelt, seal on kogused õiged ja täpsed just Golden Stevia magusaine kohta.
Alati alusta suhkruasendaja lisamist väiksemate kogustega ja siis saad juurde lisada.

Siin on youtube link Kuidas Kasutada Golden Steviat

Liitu meie e-maili listiga, saad esmatellimusel -15% soodustust ja hoiame sind kursis uute retseptidega!

Youtube video-retseptid

Golden Stevia

Facebook grupid:

Tervislik Magus Elu
Diabeetiku Toitumine- See on kasulik kõigile!
ja
Stevia retseptid

Instagram

@goldenstevia #goldenstevia

Kui palju kaloreid ja süsivesikuid sisaldab Golden Stevia suhkruasendajas Inuliiniga
1:10?

Golden Stevia magusaine on vähendatud energiaga toode.
1 g Golden Stevia inuliiniga 1:10 sisaldab 2 kcal ja 0,07 g süsivesikut
1 g Golden Stevia suhkruasendaja 1:12 sisaldab 3,8 kcal ja 0,7 g süsivesikut

Miks kasutada Golden Stevia suhkruasendajat inuliiniga 1:10?

Kõrge kiudaine sisaldusega
Sobib kaalulangetamiseks
Sobib Keto toitumise ehk LCHF (Low Carb, High Fat) dieediga
Diabeedi sõbralik
Vähendatud energiaga toode
Serveerimise kogus on 1 gramm, mis sisaldab 0,07 süsivesikut!
Sisaldab Siguri inuliini (Cichorium intybus)
On hea maitsega ja tervislik
Sobib suhkru asemel toidu valmistamisel
Retseptid leiad https://goldenstevia.ee/retseptid/
Gluteenivaba
Laktoosivaba
Taimetoit, Vegan

LISA OSTUKORVI

Golden Stevia suhkruasendaja inuliiniga 1:10, 500g

Mis on Inuliin?

Inulin on kasulik prebiootiline kiudaine, mis on saadud hinnatud sigurijuurest. Pulbrilisel kujul, kõrge 85% kiudainesisaldus inuliinis, teeb inuliiniga Golden Stevia heaks
suhkruasendajaks.

Golden Stevia Inuliin ekstraheeritakse Siguri juurest, mis sisaldab palju antioksüdante ja soodustab sapi eritumist. Sigurijuur on väga tugev prebiootikumiline aine. Seda eriti tänu suurele kogusele inuliinile, mida tema sigurijuure kiududes leidub. Inuliin toidab seedebaktereid samal ajal lahendades kõhukinnisuse probleemid. Sigurijuur aitab samuti reguleerida suhkru taset veres ja aitab kaasa kaalu reguleerimisele.

Inuliini kasulikkusest

Inuliini on kasulik tarbida sest see on abiks seedimisele ning aitab kehal paremini toidust omandada kaltsiumi. Kaltsium on äärmiselt tähtis luude tugevusele. Lisaks, kuna inuliin on 85% kiudaine, siis aitab see väga hästi kõhtu täis hoida ning seeläbi dieedi korral vähendada päevast tarvitavat kalorite kogust.
Seedimisele kasulik prebiootiline kiudaine mis aitab hoida tervislikku
bakterite tasakaalu.
Sobib hästi ka dieettoitudesse ning on hea kasutada toitudes rasvade asemel.
Inuliini tarbimine aitab kehal omandada toidust rohkem kaltsiumi mida on
vaja luude tugevana hoidmiseks.

Inuliin ja soolebakterid

Inuliin on vesilahustuv kiudaine, kuulub fruktaanide klassi ja on lähedalt seotud frukto-oligosahhariididega (FOS). Nagu teisedki fruktaanid, on see prebiootikum, mis tähendab, et see toidab soolestiku häid baktereid. Fruktaanid on fruktoosimolekulide ahelad. Molekulid ühendavad omavahel nii, et peensool ei saa laguneda. Selle asemel rändavad nad soolestiku alumisse ossa, kus toidavad kasulikke soolebaktereid.
Soolebakterid muudavad inuliini ja muud prebiootikumid lühikese ahelaga rasvhapeteks, mis toidavad käärsoole rakke ja pakuvad mitmesuguseid muid tervisele kasulikke omadusi.
Inuliini sisaldavad taimed on olnud tuhandeid aastaid ja varasemad inimesed tarbisid palju rohkem inuliini kui meie praegu.
Inuliin on vees lahustuv ladustamis-polüsahhariid ja kuulub mitteseeditavate süsivesikute rühma, mida nimetatakse fruktaanideks. Inuliin on saavutanud GRAS-i staatuse USA-s ja seda on laialdaselt saadaval umbes 36 000 taimeliigis, muuhulgas peetakse siguri juuri kõige rikkalikumaks inuliini allikaks.
Tavaliselt kasutatakse inuliini prebiootikumina, rasvaasendajana, suhkruasendajana, tekstuuri muutjana ja funktsionaalsete toitude väljatöötamiseks, et parandada tervist,
kuna sellel on kasulik roll mao tervises. See ülevaade annab sügava ülevaate selle tootmisest, füüsikalis-keemilistest omadustest, rollist ainevahetus- ja dieediga seotud haiguste vastu võitlemisel ning kasutamisest funktsionaalse koostisosana uudse toote väljatöötamisel.

Miks on Siguri inuliin (Cichorium intybus) kasulik?


Mõjub seedimisele positiivselt:
Prebiootikum – inuliin on hea seedesüsteemile, soodustades heade bakterite kasvu ja
limiteerides kahjulike bakterite kasvu seedesüsteemis.
Kiudaine – inuliin toetab seedesüsteemi, veresoonkonna tööd ja parandab üleüldist tervist, kuna kiudained aitavad alandada kolesteroolitaset ja vähendada diabeedi riski.
Närvisüsteemi kaitse – butüraadil, kiudainete vahesaadusel, on leitud kasulik mõju ajuhäiretele, ulatudes neurodegeneratiivsetest haigustest kuni psühholoogiliste häireteni.
Suhkru aseaine – inuliini saab kasutada madala kalorsusega suhkru aseainena. Keha omastab jämesooles käärimise tagajärjel vabanevad lühikesed rasvhapped, mis on palju madalama kalorsusega kui traditsiooniliselt seeditavad süsivesikud.
Rasva aseaine – inuliini saab kasutada rasva aseainena, tema madala kalorsuse ja võime tõttu jäljendada traditsioonilist rasva. Seetõttu on seda võimalik kasutada toitumises, et vältida rasvumist ja teisi meditsiinilisi probleeme.
Mineraalainete omastamine – Oma prebiootilise omadusega, suurendab inuliin mineraalainete omastamist (eriti Ca ja Mg) ja parandades seetõttu luude tervist.
Glükeemilise indeksi (GI) alandamine – uuringutes on kindlaks tehtud, et
maapirnijahu/inuliini tarvitamine alandab GI-d, mistõttu vere glükoositase tõuseb aeglasemalt ning seetõttu püsib ka täiskõhutunne kauem.

OSTA NÜÜD

Golden Stevia suhkruasendaja inuliiniga 1:10, 500g

PREBIOTIKUMID

Prebiootikumid on organismis mitteseeduvad süsivesikud, mis jõuavad soolestikku tervena ja mis on heade bakterite (nagu bifidobakterite) toiduks. Bifidobakterid on suutelised seeläbi oma funktsiooni täitma ja hoiavad alal tervet seedesüsteemi.

Milline on prebiootikumide kasu?

Nii nagu probiootikumid, tegutsevad ka prebiootikumid seedekulgla heaks.


Prebiootikumid on:


põletikuvastase toimega
parandavad seedimist
tugevdavad immuunsussüsteemi
tagavad organismile parema mineraalide imendumise
tuju reguleerijad
kaalu ja isu reguleerijad

Prebiootikumid aitavad ka luude tugevdamisele kaasa, sest nad aitavad organismil paremini omastada selliseid mineraale nagu kaltsium, magneesium ja raud.
Naturaalsed prebiootikumide allikad:
küüslauk, sibulad, sigurijuur, võilillelehed, maapirn, banaanid, tatar, õunad, läätsed, oad, tomatid, sparglid, linaseemned, marjad, kikerherned, porrulauk, täisteraviljad, emapiim

Kust tuleb inuliin?

Inuliini leidub looduslikult taimedes enim siguris ja maapirnis.

Looduslikud inuliini allikad

Inuliini esineb umbes 36 000 taimeliigis ja teadlaste sõnul on sigurijuured kõige rikkalikumad allikad.
Paljud taimed sisaldavad ainult väikestes kogustes inuliini, all toodud taimed on aga suurepärased allikad.
Kui palju inuliini sisaldab 100 grammi (g) järgmistest toitudes:
sigurijuur, 35,7–47,6 g
Maapirn, 16–20 g
küüslauk, 9–16 g
toores spargel, 2–3 g
toores sibulamass, 1,1–7,5 g
nisu, 1–3,8 g
toores oder, 0,5–1 g

Tootjad lisavad töödeldud toodetele inuliini:
suurendada toiduainete prebiootilist sisaldust
asendada toidus rasv
asendada toidus suhkur
muuta toidu tekstuuri
parandada toidu kasu tervisele, kuna see on kasulik soolestiku tervisele

Valmistatud allikad
Inuliini on saadaval ka toidulisandina või koostisosana:
valgubatoonid
teraviljabaarid
jogurtid ja muud piimatooted
joogid
küpsetised
magustoidud

Valmistatud inuliini on mitmel kujul:

  1. Siguri inuliin (Cichorium intybus): ekstraheeritakse siguri juurest.
  2. Kõrg-efektiivne (High-performance; HP) inuliin: tootjad loovad HP inuliini, eemaldades sellest lühemad molekulid.

Toiduainetööstuses saab FOS-e kasutada suhkruasendajana. Lühikese ahelaga FOS-idel on magus maitse (umbes 40–60% sahharoosi magususest). FOS-id on madala kalorisisaldusega ained ning FOS-ide kasutamine pärsib kaariest tekitavate bakterite kasvu. 
Toiduainetööstuses kasutatakse FOS-e madala kalorisisaldusega mooside, maiustuste ja närimiskummide tootmiseks. 

Mis on inuliin inimesele kasulik?

Märgitakse mitmesuguseid inuliini kasulikke omadusi:
seedeprotsesside intensiivistamine;
süsivesikute ja lipiidide metabolismi parandamine, suhkru normaliseerimisele kaasa aitamine;
kaalukaotus;
ainevahetuse normaliseerimine;
kõhukinnisuse kõrvaldamine;
räbuladestuste, ohtlike ühendite (raskmetallide soolad, radionukliidid) aktiivne eemaldamine;
luukoe tugevdamine, liigesehaiguste leevendamine;
immuunsuse tugevdamine;
maksa puhastamine kahjulikest toksiinidest;
alandab kolesterooli, takistab naastude moodustumist;
südame-veresoonkonna haiguste, ateroskleroosi ennetamine;
põletikuvastane toime;
magneesiumi, vitamiinide, kaltsiumi imendumise aktiveerimine.

KUST OSTA

Golden Stevia suhkruasendaja inuliiniga 1:10, 500g

Miks on sigurinuliin kasulik??

Nimelt ekstraheeritakse siguri inuliin mugulatest ekstraheerimise teel. Taim ise on pehme ja delikaatse maitsega, mis võimaldab teil anda paljudele roogadele huvitava maitse.
Meditsiinitöötajad liigitavad inuliini prebiootikumideks, millel on positiivne mõju soole mikrofloora ehitusele.
See aitab eemaldada radionukliide ja raskmetallide sooli.
Mõjub kaltsiumi parema imendumise tõttu positiivselt luustikule kui tervikule.
Aitab võidelda paljude nakkustega, tugevdades seeläbi inimkeha immuunsust.
See on suurepärane vahend kehakaalu langetamiseks, kuna vähendab söögiisu ja vere glükoosisisaldust.
Mõjutab positiivselt närvi- ja kardiovaskulaarsüsteemi tööd.
Parandab nahka ja võitleb kortsude vastu.

Inuliini kasu tervisele

Inuliin võtab inuliini mitmel põhjusel. See võib parandada seedetrakti tervist, leevendada kõhukinnisust, soodustada kehakaalu langust ja aidata diabeedi kontrolli all hoida.

Miks on inuliin vajalik?


Katsed on näidanud, et inuliin on ennekõike seedekulglas leiduvate kasulike bakterite toiduallikaks ja soodustab nii nende kasvu. Eriti on tähelepanu pühendatud bifidobakteritele, mis aitavad toota äädikhapet ja propioonhapet, mida kasutatakse
maksas energia tootmiseks. Lisaks aitavad bifidobakterid toota võihapet, mida seostatakse seedekulglavähi ärahoidmisega.
Uuringud on näidanud, et laktobatsillid, bifido- ja muud head bakterid loovad
keskkonna, milles patogeensete ehk haiguslike bakterite levik on piiratud.
Samuti on uuringutes ilmnenud, et inuliin soodustab mitmete mineraalainete, näiteks kaltsiumi ja magneesiumi, ning mikroelementide, näiteks vase, raua ja tsingi imendumist.
Kuna inuliin on ühtlasi kiudaine, siis takistab see ka glükoosi imendumist peensooles ja langetab kolesteroolitaset. Kiudaine läbib seedekulgla seedumata, seob selle käigus vett ja jääkaineid ning aitab neid organismist väljutada. Inuliin aitab vere
glükoosisisaldust kontrolli all hoida – tänu sellele saab organism uut energiat ühtlasemalt ning näljatunne ei teki nii kiiresti.

Parandab seedetrakti tervist.

Soolestiku mikrobioota on bakterite ja teiste soolestikus elavate mikroobide populatsioon. See kooslus on väga keeruline ja sisaldab nii häid kui ka halbu baktereid. Õige soolte tasakaalu säilitamine on oluline soolestiku tervena hoidmiseks ja keha kaitsmiseks haiguste eest. Inuliin aitab seda tasakaalu edendada. Tegelikult on uuringud näidanud, et inuliin võib stimuleerida kasulike bakterite kasvu. Tervislike bakterite hulga suurendamine aitab parandada seedimist, immuunsust ja üldisttervist.

Leevendab kõhukinnisust

Paljude inimeste jaoks võib inuliin aidata ka kõhukinnisuse sümptomeid. Ühes analüüsis leiti, et inuliini võtnud inimestel esines sagedamini roojamist ja paranes
väljaheite konsistents. Teises 4-nädalases uuringus teatasid vanemad täiskasvanud, kes tarbisid päevas 15 g inuliini,vähem kõhukinnisust ja paremat seedimist.


Soodustab kehakaalu langust

Mitmed uuringud näitavad, et inuliin võib aidata ka kaalulangetamisel. Ühes kaalukaotuse uuringus võtsid pre-diabeediga inimesed 18 nädala jooksul inuliini või
mõnda muud kiudu, mida nimetatakse tselluloosiks. Inuliini võtnud inimesed kaotasid 9–18 nädala jooksul oluliselt rohkem kaalu. Kuid mõned ülekaaluliste või rasvunud laste uuringud pole leidnud, et oligofruktoos või inuliin vähendaksid kalorite tarbimist.


Aitab diabeedi kontrolli all hoida

Paranenud mineraalide imendumine ja luude tervis

Mitmed uuringud näitavad, et inuliin võib diabeedi ja pre-diabeediga inimeste veresuhkru taset parandada.

Kuid see võib sõltuda inuliini tüübist. Eriti kasulik võib olla suure jõudlusega (HP) tüüp. Näiteks leiti ühes uuringus, et HP inuliin vähendas pre-diabeediga inimeste maksas rasva. See on märkimisväärne, kuna mõnede uuringute kohaselt võib maksa rasva vähendamine aidata vähendada insuliiniresistentsust ja potentsiaalselt muuta 2. tüüpi diabeeti. Teises uuringus tarbisid 2. tüüpi diabeediga naised päevas 10 g HP inuliini. Nende tühja kõhu veresuhkur vähenes keskmiselt 8,5%, samal ajal kui hemoglobiin A1c – pikaajalise veresuhkru kontrolli marker – langes keskmiselt 10,4%.
Kuigi HP inuliin võib olla kasulik diabeedile ja pre-diabeedile, on vanemate uuringute tulemused, mis kasutavad mõnda muud tüüpi inuliini, vähem järjepidevad.

Loomkatsetes on leitud, et inuliin parandab kaltsiumi ja magneesiumi imendumist, mille tulemuseks on parem luutihedus. Inimeste uuringud on leidnud sarnaseid eeliseid. Toidu- ja ravimiameti (FDA) ülevaate kohaselt toetavad teaduslikud tõendid ideed, et inuliini tüüpi fruktaanid võivad olla kasulikud luude mineraalsele tihedusele ja kui hästi keha kaltsiumi omastab.

Annustamine ja kuidas võtta Inuliini

Inuliini lisamisel dieedile alustage väikestest kogustest. Alustage regulaarselt dieedile väikeste koguste inuliinirikka toidu lisamisega.
Inuliinipreparaatide võtmise alustamisel soovitavad mõned allikad alustada mitte rohkem kui 2-3 g-ga päevas vähemalt 1-2 nädala jooksul. Suurendage seda aeglaselt, enne kui jõuate 5–10 g päevas.

Hea uudis! Golden Stevia serveerimise kogus on 1 g ja inuliini kogus mis sa tarbid on väga väike! Ideaalne alustamiseks.

LISA NÜÜD OSTUKORVI

Golden Stevia suhkruasendaja inuliiniga 1:10, 500g

Inuliini kõrvaltoimed

Kuigi kõik inimesed reageerivad inuliini tarbimise suurenemisele erinevalt, kogevad madala FODMAP-dieedi (teatud lühikese ahelaga süsivesikute koguse piiramine) tarbijad üldiselt märkimisväärseid kõrvaltoimed ja neil soovitatakse seda vältida.
Kõrvaltoimed ulatuvad kergest ebamugavusest kuni gaaside ja puhituseni, kui neid võetakse vahemikus 7–10 g päevas.

Kuidas inuliinipulbrit võtta

Inuliinipulbrit võib lisada igale toidule või joogile ning seda saab kasutada ka küpsetamiseks. Golden Stevia magusaine 1:10 on selleks väga sobilik. Golden Stevia
Magusainet Inuliiniga saad osta siit!
Inuliini lisatakse tavaliselt kogu maailmas paljudele toiduainetele, kuna see ei mõjuta meie toidu maitset ega välimust. Neile, kellel on probleeme selle talumisega, on soovitatav tolerantsuse parandamiseks tarbida koos toiduga väiksemate jagatud annustena kogu päeva jooksul.

Golden Stevia sobib suurepäraselt ka Inuliini tarbimise allikaks!

Mida Inuliin sisaldab ja kuidas kasutatakse?


Inuliinis on oluliselt vähem kaloreid kui süsivesikute ja rasvade puhul: ainult 1,5 kcal 1 grammi inuliini kohta.
Inuliinil on väga kerge magus maitse (umbes 10 korda nõrgem kui suhkur). See on universaalne kõikidele retseptidele mitte ainult suhkru asemel, vaid ka jahu asemel, sest see aitab luua rasvasisalduse illusiooni geelitaolise tekstuuri tõttu pärast vee imendumist. Inuliin on saadaval ka toidulisandina mitmesugustes vormides – pulbrina, kapslitena, tablettidena ja Nüüd ka GOLDEN STEVIA MAGUSAINENA

Golden Stevia suhkruasendaja 1:10 Inuliiniga, 500g

e-poes Nüüd SAADAVAL
Uuel Aastal Uute eesmärkide poole!
Golden Stevia hea maitsega ja tervislik!


500 g maksab 37.90 eur ja asendab 5 kg suhkrut!

LISA LÕPUKS OSTUKORVI

Golden Stevia suhkruasendaja inuliiniga 1:10, 500g

TÄNAME!

[smaily_for_wp_newsletter_form]